2 Ocak 2011 Pazar

oje modası

Bana sorarsınız ojede başlı başına bir moda haline geldi bence iyide etti kadın elini en güzel gösteren şey bakımlı,son trend oje renkleriyle bezenmiş tırnaklar.Bende çok severim oje sürmeyi nerdeyse her renk ojem vardır bir ara fotoğraflarını çeker yayınlarım sizinle de paylaşırım o güzellikleri:)

Bu kış sezonunun en popüler oje renkleri arasında kahve tonları geliyor benimde favorilerim arasında bu renkler var ben özellikle Flormar 79-413,Pastel 75,Golden Rose 184-186 numaralı ojeleri çok severek kullanıyorum sizede tavsiye ederim.


Bu senenin bir diğer favori rengide mor.Tırnaklarda gerçekten çok güzel duruyor özellikle sedefli olanlar daha gözalıcı.



 Kırmızı tahtından hiç inmedi zaten ama bu sene hafif bordoya doğru bir eğilim var hem tırnaklar da hem dudaklarda.



Siyah ojeye çok uzun zaman karşı durmuştum ama artık duramıyorum:) Her rengi sürdüm siyahın neyi eksik ama dimii:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...