7 Şubat 2011 Pazartesi

Aşk Tesadüfleri Severmiş Öğrendik:)



Fragmanları çıktığından beri gitmeliyiz gidelim bak 4 şubatta çıkıyor gidicez ona göre yaa amaa çok güzell yaa diye etrafımdaaki herkesin başının etini yedim durdum amaaa amacıma ulaştım bence değdi de:) Güldük,ağladık çok keyiflendik...Belçim Bilgin'nin duru güzelliği,rol yapmadan gerçekten samimi tepkiler vermesi,allahım birbirlerine bakışları ah ahh:) Mehmet Günsür'ün yakışıklılığı ve tabiki harika oyunculuğuyla sizi sıkmayan tadının damağınızda kaldığı bir film olmuş...Ankaralı olup Ankara hasreti çekenler için hasret giderebilecekleri bir film çünkü tanıdık bildik sokaklar,caddeler bol bol gösteriliyor ben Ankara'da olmama rağmen ayyy diyip durdumm:) Şarkılar tam zamanında kullanılmış ve gerçekten anlamlı şarkılar seçilmiş filmin güzelliğine güzellik katmışşş ayhh biraz daha yazarsamm filmi anlatmaya başlıcam en iyisi yazıyı bitirmek uzun lafın kısasııı kesinn gitmelisinizzzz:) iyi seyirlerrr:)

3 yorum:

  1. aynen yaaa kullanılan müzikler n kdr ana uygundu ah ah!bide ankaranın geçmesi benide ayrı bi mutlu etti cnm yaa bizim geçtiğimz caddeler sokaklar fln..:D

    YanıtlaSil
  2. herkesden ve tabiki senden çok tavsiye aldım en kısa zamanda şehrimin filmine gidicem:)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle gitmelisinnn tatlımm gidince senınde yorumlarını beklıyorum eminim çok beğeniceksinnn:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...